Vandaag - 18:07
Beste leden,
Het is jullie vast niet ontgaan dat het hitteplan van kracht is. Dit heeft ook invloed op het tennissen.
Via DEZE link kan je meer lezen over het hitteplan van de KNLTB. Bij een hitte-index van meer dan 34 worden wedstrijden afgelast, dit is nu niet het geval (dit is hier na te kijken). Dit betekent dat er gesluist mag worden vanavond mits je daar zelf ook achter staat. Tennis je liever niet, laat dit dan weten aan je maatje en tegenstanders.
Als je gaat tennissen, let dan goed op jezelf; drink voldoende, zorg voor luchtige kleding en stop bij tekenen van oververhitting (duizeligheid; misselijkheid; hoofdpijn; koude rillingen; ongebruikelijke vermoeidheid; verwardheid of concentratieproblemen).
Bovenstaande adviezen gelden natuurlijk niet alleen voor het Sluizen vanavond, maar voor alle komende warme dagen.
Geniet van de zon en van het tennissen, maar let op jezelf!
Nieuwscategorieën
Schoolstraat 2e
1774 AR Slootdorp
40635504